Füstös szem és milyen rúzs...?

2016. április 18., hétfő

Örök téma szerintem, hogy milyen rúzs "illik" az erős füstös szemekhez. Nálam ez úgy működik, hogy éppen mihez van kedvem. Most egy olyan bejegyzés következik, amelyben "egy" sminkhez kétféle rúzst használtam.

Miért van akkor az egy idézőjelben? Két külön alkalom volt a sminkek elkészítése, mint említettem, nekem mindig hangulatfüggő, hogy éppen milyen rúzst viselek. Most éppen a nude korszakot élem, télen erős rúzs volt a porondon.



Hogyan válassz? Én örök híve vagyok a próbálgatásnak. Felesleges szerintem tippeket írni, mert mindenkinek más válik be. Tudom, hogy nincs mindig idő egy sminket kipróbálni az alkalom előtt is, pedig abból derül ki, hogyan érzed magad! Márpedig ez a lényeg szépségek. Írhat bárki bármit, ha te pirosban érzed magad szexinek, akkor abban leszel az. Másnak meg lehet éppen közönséges, ő a natúrban fog hódítani. Találd meg a te változatod, működik mindkettő!

Mikre figyelj azért mégis...

 Tény, hogy az erős rúzst (is) tudni kell viselni, és nem elhanyagolható az sem, hogy meg kell találni a tökéletes példányt. Nagyon tré, ahogyan elmosódik egy piros/vörös (erős) rúzs, nem sok annál kiábrándítóbb látvány van egy hölgy arcán. 

Az ajkaid formája... Ezért a mondatért lehet sokan nem fognak szeretni, de attól még sajnos így van. Nagyon fontos, hogy milyen ajkaid vannak, mivel egy erős rúzs kiemel mindent és sok árnyalat még inkább keskennyé varázsolja a kisebb ajkakat. Nagyon sok vékonyka szájú lányon látok narancsos árnyalatú piros rúzst, ami még jobban összenyomja az ajkait. Ez sajnos olyan mint a latex cicanadrág... Nem minden divatos dolog áll jól mindenkin. 

Ápoltság... Annyira alap szabály, és mégis sokszor nem figyelünk rá. Ápoljuk megfelelően az ajkunkat, sminkelés előtt mehet rá jó sok ápoló, utána fogkefével masszírozzuk át, hogy ne maradjon cserepes.

Minőség... Ha az ajkad is hangsúlyozod, és az erős rúzs mellett döntesz, akkor csakis olyat válassz, amit tudsz, hogy nem fog fél óra után elmászni a szádról. 

Felvitel... Legyen kontúr mindenképp, az is fog abban segíteni, hogy ne mosódjon el idő előtt. Itt említem meg, hogy nagyon fontos a gyakorlott kéz is!

Egyensúly... A piros rúzs fekete (akármilyen) füstös szem igenis tud nagyon közönséges lenni, menj biztosra, és bármilyen árnyalatokat is választasz, próbáld ki előtte, ne kelljen kapkodnod az alkalom előtt. A szemünket megfelelően satírozzuk el, és ha erős rúzs mellett döntünk, akkor azért ne korom fekete füstös szemet készítsünk... 

És ne feledkezzünk meg a párunkról, utálják ha ragad a szánk, Nagyon sok csókálló rúzs van, használjuk :)

Az én verzióimban a meggypiros szájfényt egy kékes szürkés szemsminkkel párosítottam, a natúr rúzst pedig egy barnás lilás sminkkel. 

I. Szem is hangsúlyos és az ajkak is
(Ezt buli után fényképeztem, hajnalban... Nem mosódott el :) - és sry, mániám a Kat von D ajakkontúr)




II. Szemhangsúlyos smink natúr ajkakkal




Stay beautiful!
xoxo

Ezek is érdekelhetnek...

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images