Cut crease smink - és mi van velem mostanság

2016. április 11., hétfő

Minden sminknek van valami története, úgy az igazi. Régen írtam. El voltam veszve. Megváltozott körülöttem úgy majdnem minden. A család, a barátok és az állataim maradtak. Minden más ment. Én is formálódom folyamatosan és értékelem át a dolgaim. Ami mindig megmarad még az a sminkelés. Ez örök szerelem és piszkosul hiányzott már. Szilveszter óta összesen kb. 4 hétvégén nem voltam bulizni, tehát a klasszik értelemben megvolt a pingálás is minden szombaton, de az uncsi. Feldobtam mindig a bevált barna-fekete füstös szemeket és ennyi. Ma dayoff volt, a lakás is be van rendezve, éppen rohanni sem kellett sehova, így végre volt időm leülni és "csakúgy" sminkelni. 

És mostmár lesz is... Sütni is. Élni is. 

Régóta tetszenek mélyítő vonalnál csak egy szemtussal kihúzott sminkek. A "cicasminkes" tusvonallal mindig kínlódtam, idén buliztam annyit, hogy belejöttem, így úgy éreztem, hogy megrajzolom mostmár az egész vonalat. Ez lett belőle...



Akit nem érdekel mi volt velem mostanság, nyugodtan lapozzon lejjebb, ott lesz a smink többi része :).
A Facebook-on már említettem, hogy elköltöztem, munkahelyet is váltottam. Sok minden megváltozott körülöttem, és a napokban úgy döntöttem, hogy a Facebook-ról is törlöm magam. A blog megmarad és így legalább több időt tudok ezzel is tölteni, izgalmas tartalmakat megosztani veletek. De magánemberként nem leszek már fent, nem tudom meddig... De egyelőre nem szándékozom visszamenni. Lassan 1 hete tart a FB-mentesség, és nyugalom van. Nem csekkolok senkit, nincs közlés kényszer, nincs szelfi tenger. És ugyanez nincs mástól sem. Teljesen jó. Akik érdekelnek, megtalálnak telefonon, és viszont. Elegem lett a fake világból...
A szívem továbbra is Magenta, maradtam hű Telekomos, csak más csatornán. A terveimet építem tovább, szeretném meg is valósítani, remélem hamarosan hozhatok híreket, izgi nagyon :).

És akkor pár kép a sminkről.
Majd később beszámolok a pesti "életemről" is, pár zsákmánnyal :)







Stay Beautiful!
xoxo

Ezek is érdekelhetnek...

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images