Klasszikus fekete füstös smink

2016. február 3., szerda

Van az úgy, hogy nem mész sehova, de van kedved sminkelni. És van olyan is, hogy most semmi extrát nem akarsz, csak egy klasszik füstös szemet. Noh ez így volt velem is. Engem kikapcsol és jó kedvre derít ha sminkelek, és egy borongós napon pont erre vágytam.

Úgy gondolom ez az a smink, amit mindenki kipróbál először, és ebből szokott elsőnek a mosómedve smink kerekedni. 
Leírom nektek, mi szerintem a titka minden egyes füstös sminknek. Nem kell nyilván nagy csodára számítani, itt is a lényeg az eldolgozáson van.


Azért is választottam most ezt a sminket, mert mostanában elég sokat járok bulizni, és nagyon sok lány így sminkeli magát. Azt viszont általában elfelejtik, hogy a smink nem annyiból áll, hogy a választott festéket felkenjük a szemhéjra és kész. Azzal még sok dolog van, amiben minden blogger próbál segíteni. Ehhez nem kell sem drága eszköz, sem sminkes papír, csak egy ecset(vagy olyasmi :)), türelem és rutin. A legfontosabb része, hogy el kell dolgozni azokat a kontúrokat, már egy fültisztító pálcika is nagy segítség lehet, ha nincs otthon olyan ecset. Egyébként Catrice/essence ecsetek tökéletesek erre a célra, és pici beruházást jelent csak - ha megengedheted magadnak. 

Válassz egy szép világos/fehér/akármilyen kedvenc árnyalatot, mehet a belső szemzugba és onnan szépen fel a szemöldökig. Eldolgozva.
Ami szerintem első lépésként segítség a füstösség elérésében, ha nem egyből a brutál fekete színhez nyúlsz és kened fel a szemhéjra, hanem valamilyen közép barnával el kezded felépíteni.


Én azt javaslom, hogy a szemöldök csontodnál ne menj feljebb a sötét színekkel, abból lesz a mosó maci hatás. Tehát a barnát szépen eldogoztad a szemöldök csontodon, utána ha nincs más vágyad a színekben, vedd elő a fekete festéked. Én most pigmentet is használtam, de szerintem mindenkinek van otthon korom fekete festéke :). A mozgó szemhéjra vidd csak fel a port és ne egészen a mélyítővonalig.

Ha valakinek nem feltétlen van meg, hogy miről beszélek a szemhéjon, itt egy kép segítségként (nem biztos, hogy ez annyira egyértelmű szerintem):

brow bone - szemöldök csont
crease - mélyítővonal
lid - mozgó szemhéj
outer v - külső v
waterline - vízvonal
Noh a fekete ott lapul a mozgó szemhéjon, most vegyél elő egy tiszta satírozó ecsetet és szépen dolgozd bele a szemhéjadba és úgy satírozd a mélyítővonal felé - ahol segítségként már ott van a barna. Egy kicsi festéket még tehetsz az ecsetre és vékonyan fesd ki az alsó szempilla sor alatt is. Ehhez szinte kötelező elem a fekete szemhéjtus/ceruza - a vízvonalra is. A smink megkívánja a műszempillát, én nem éltem vele, mindenki tegyen kedve szerint :). 

Alapozó/púder/pirosító/rúzs kedv szerint szintén :).

Vakus kép



Remélem segítettem picit :).
Stay Beautiful!

Ezek is érdekelhetnek...

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images