Termékteszt - KIKO Unlimited Stylo

2016. január 23., szombat

Amikor Olaszországban jártam, eleve úgy utaztam ki, hogy nem vásárolok, "csak" feltöltődni mentem, várost nézni. Azért abban is biztos voltam, ha találok egy KIKO üzletet, akkor ezt az elvem egy picit feladhatom, és elcsábulhatok. Persze, hogy találtam boltot, Firenzében. Pisában is volt, csak azt a részét eléggé elszerencsétlenkedtem, de erről a bejegyzésben írtam már. Tehát Firenze, KIKO üzlet és én...

Amiben még szintén biztos voltam, hogy rúzst fogok venni és maximum kettőt. Nem tudtam volna a szemhéjfesték - és minden más rengetegben válogatni úgy, hogy tartsam a mértéket. Bloggerinához nem méltón, felkészületlenül mentem egyébként... So sad... Nagy nehezen kiválasztottam két terméket, egy nude és egy viola árnyalatú rúzst. A viola színnek nagyon örültem, meg magamnak is, hogy ügyes voltam. Aha persze... Ebben a hitben jártam végig Firenzét háromszor, és ültem a tereken nyugalomban, hogy csudaszép rúzsokra tettem szert. Egyszer elő akartam venni, hogy megnézzem mit is vásároltam, de úgy voltam vele, hogy nem turistáskodom, türelmes vagyok, majd a szálláson kibontom és megnézem. Még a vonaton sem vettem elő, csak tényleg este, lefekvés előtt - hogy bírtam ki??? Volt is szentségelés rendesen. A nude rúzs mellé, a viola szín helyett, sikerült levennem a polcról egy szintén nude rúzst... Fogalmam nincs hogyan, hiszen megnéztem melyik tester mögül veszem le a terméket... Azt már persze nem néztem meg, hogy a 11-es ott virítson raja. Gyors guglizás, Pisa repterén van e KIKO... Akkor szembesültem, hogy Pisa reptere akkora mint a Liszt Ferenc reptér B termináljának a várótere. Pisaban is van KIKO, csak nappal van nyitva, mint minden normális üzlet, én meg másnap reggel utaztam haza. Sebaj, rendelek neten... Aha, majd 40euró a szállítás. Tehát hazajöttem két nude rúzzsal, ebből az egyiknek örültem, a másiknak nem annyira. Így jártam...

Velük tértem haza

Vagyis nem :). Egy kedves barátnőm Ausztriában él, ahol persze van KIKO! Megkértem, hogy legyen szíves haza hozni nekem egy csudaszép viola árnyalatú rúzsocskát. Meg is kaptam tőle ajándékba, úgyhogy Bogi megmentette a becsületem :). Köszi ezúton is :)

KIKO Unlimited Stylo - Pearly Orchid & Natural Beige


Több rétegben

És a lényeg. Most van két Unlimeted Stylo rúzsom, egy 11-es és egy 14-es árnyalatú. 8 órás tartósságot ígér, matt finissel, ami nagyjából igaz is. 

A rúzs fekete szolid dobozban vár ránk a polcokon. Kibontva a dobozkát, tükröződő, ám ujjlenyomatot nem gyűjtő borítás kacsint ránk vissza. A kupak jól záródik, a márka felirat alatt láthatjuk a rúzs árnyalatát, ami elég hasznos. 

Milyen valójában a rúzs?
Nagyon egyszerű vele dolgozni, szuper krémes, ám mégsem kenődik el. Amint megszáradt, láthatjuk is a matt finist, ami nem nehezedik el az ajkainkon. A kopása minden csak nem diszkrét. Mivel ultra tartós rúzsról van szó, így nyilván nehezen kopik és valóban elég kitartó, de ezzel együtt hátránya is, hogy csúnyán kopik. Újrakenni nem ajánlatos, mert az pedig minden lesz, csak szép nem. Ha már elkezd kopni, akkor kell a flex, ugyanis leszedni is egy átok. Micellás víz, meg egyéb sminklemosóknak is meggyűlik vele a baja. Egy nedved törlőkendő is ugyanúgy küzd vele, úgyhogy ha reggel erre esik a választás, dobd be a táskádba mellé az eszközt is, amivel majd felfrissíted. Tehát partirúzsnak nem ajánlom. 
Az előnye - amivel jól eladhatóvá vált - lett a hátránya is. Ezt leszámítva egyébként nem szárít, szépen fed és nagyon szuper árnyalatokban lehet kapni. Ha KIKO boltba kerülök valamikor, újra nem fogom vásárolni, de attól szívesen veszem le a polcomról, ha a nap elején matt rúzsra vágyom.

Nézzük árnyalat szerint a képeket.
11 - Pearly Orchid - egy csodás viola árnyalat, kék tónusokkal








14 - Natural Beige - hétköznapi nude






És a végén egy kép amellyel a kopást akartam szemléltetni. Itt párszor áthúztam rajta a micellás vizes vattát, ennyit segített:


Összesítés:
Hol tudod megvenni? Magyarországon egyelőre csak neten.
Kiszerelés: 2g
Ára: 6 euró

Értékelés:
Picit többet vártam a márkától, nem ragoznám túl, a bejegyzés elég részletes :).

Nektek van KIKO rúzsotok? Esetleg ebből a termékcsaládból?

Stay Beautiful!

Ezek is érdekelhetnek...

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images