Jó kedvre derítő süti recept +1 muzsika

2016. január 31., vasárnap

Nem tudom felétek milyen idő van, de itt Szegeden borzalmas. Esős, borongós, szomorú az időjárás, de egy jó süti mindig jó ötlet :).
Most sütöttem ezt másodjára, bátran ajánlom délutáni könnyű desszertként. 

A fittkonyha receptjeit nagyon szeretem, mert előre ki van számolva a tápérték, általában ugyanazokkal a hozzávalókkal csinálom, így nagyjából képben vagyok. Nem vagyok már mániákus kalória számoló, megy már érzésre :). Ha valakinek 100%-ban fontos, akkor is jó kiindulópont ez az oldal, ajánlom szeretettel.

Kókuszkenyér

Én már most mondom, hogy kuglóf formában sütöttem, nincs egyelőre kerek formákon kívül más. De szerintem lényegtelen, így is nagyon csecse lett :). Az ízéről nem is beszélve,

Először a narancsos változatot készítettem, most pedig csak tejjel. Mindkettő egyformán nagyon finom, a narancsot nem is lehetett amúgy érezni rajta.

A recept linkje ITT van, fogyasszátok egészséggel!



És a muzsika. A Coldplay nem volt soha a szívem csücske, de mostanában olyan zenéket raknak össze, amik belopják magukat a lejátszási listáimba. Ez a klip még nagyon friss és ropogós, pár napja jelent meg. 
Beyoncé csodás, mint mindig :). 



Stay Beautiful!

Ezek is érdekelhetnek...

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images